Change menedzsment

A szervezeti változások gyakran a teljesítmény ideiglenes csökkenésével járnak együtt. A kiszámíthatatlanságból fakadó stressz, a kontrollvesztésből fakadó tehetetlenség és energiavesztés gyakori velejárói a változásnak, és az ebből fakadó ellenállás sok változási folyamatot bénít meg.

Strukturált, összefüggő és átfogó change menedzsment eszközök használatával a változási folyamat kiszámíthatóvá válik, a szervezet saját erőforrásait ésszerűen és gazdaságosan használja fel, így a folyamat végén a realizált üzleti haszon garantálható és fenntartható.

Az AAM több, mint 30 éves tapasztalatával – többek között a Project Management Institute jól bevált Change Management és Benefit Realization legjobb gyakorlatainak használatával – tanácsadóink valódi hozzáadott értéket teremtenek ügyfeleink számára a változási folyamatok és a kapcsolódó termékek teljeskörű menedzsmentjével, valamint a szervezet projektjei és az üzleti célok elérését célzó változási folyamat közötti összhang megteremtésével.

Change Readiness Assessment szolgáltatásunk a szervezet felkészültségét méri fel a lehetséges kockázatok és realizálható előnyök tekintetében, illetve segít eligazodni a változási folyamat kezdeti lépéseinek azonosításában is.

 

MIBEN TUD SEGÍTENI AZ AAM TANÁCSADÓ ZRT.?

 

  • Üzleti és informatikai változások menedzsmentje
  • Integrációs projektek és programok change menedzsmentje
  • Inkrementális és teljes szervezeti változások menedzsmentje (merge, tulajdonosváltás, outsource, integráció)
  • Transzformációs projektek és programok folyamatmenedzsmentje és change menedzsmentje
  • Projekt-, program-, és portfólió-kezelés és change menedzsment

 

SZOLGÁLTATÁSAINK CHANGE MENEDZSMENT TÉMAKÖRBEN:

 

  • Készültségi diagnózis és megvalósíthatóság felmérése, kiértékelése
  • Hatáselemzés, szkóp meghatározás
  • Change governance kialakítása és szervezeti felkészítés, stakeholder-elkötelezettség felmérése és menedzsmentje
  • A szervezet felkészítése a változásra: stratégia, folyamatok, rendszerek, emberek, struktúra és kultúra illesztése
  • Átmenetek, változások tervezése és implementációja, a változás hatásának mérése és menedzsmentje
  • Projektek, programok eredményeinek üzleti eredménybe fordítása és Business as Usual (BaU) működésbe illesztése
  • Tervek követése és eltérések, utómunkák kezelése
  • Változások fenntarthatóságának biztosítása
  • Üzleti elvárások teljesülésének visszamérése és kiértékelése.

Ügyfeleink